Projekt központi adminisztrátor [Hungary]


 

Projekt központi adminisztrátor

Milyen feladatokban számítunk Rád?

Feladatod lesz a cég napi adminisztrációjával kapcsolatos teljes körű dokumentáció kezelése, rendszerezése, naprakészen tartása.

Sokat dolgozol majd szerződésekkel: árajánlat bekérésektől kezdve, az előkészítésén át teljesítési igazolások készítéséig mindenért Te felelsz.

Folyamatosan kommunikálsz majd szóban és írásban egyaránt a belső és külső partnerekkel

Fontos, hogy legyen számlakezelési tapasztalatod, ellenőrzési és könyvelés előkészítési feladatokban.

Ilyen az ideális jelentkező számunkra:

Rendelkezel középfokú végzettséggel, és 3-5 éves tapasztalattal a fenti feladatokban.

Komplex tevékenységünk miatt nagy előny, ha középfokú végzettséged kiegészül műszaki vagy pénzügyi tanulmányokkal vagy tapasztalattal.

Mivel kármentesítési és építési feladatokon dolgozunk, ezért külön értékeljük, ha dolgoztál már kivitelezési projekt adminisztrációban.

Ismered és rutinosan kezeled az MS Office-t (Word, Excel, Outlook) – és nem ijedsz meg egy több ezer soros Excel tábla láttán.

Szoros határidőkkel dolgozunk, ezért önállóan és csapatban is fontos a hatékony, pontos, precíz munkavégzés.

Igazi csapatjátékost keresünk, aki összetartja a projekt teljes háttér adminisztrációját.

Munkavégzés helye:

Budapest – XII. kerület, a Déli pályaudvartól pár perc alatt BKV-vel megközelíthető. Ha autóval jössz, könnyen és ingyenesen parkolhatsz.

Amivel mi támogatjuk a személyes fejlődésedet:

Jól felépített, komoly szakmai múlttal és tudással rendelkező csapatunk kész átadni tudását, lesz, aki betanít és mentorál a munkád során.


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال